دانلود بازی Olija Update 2 برای کامپیوتر – نسخه GOG

دانلود بازی Olija Update 2 برای کامپیوتر – نسخه GOG

دانلود-بازی-Olija


بازی Olija شما را با تلاش‌های فاردای همراه می‌کند. این مرد در یک کشتی بزرگ گرفتار شده است. این کشتی مسلح به زوبین افسانه‌ای است و او و دیگر افرادش نمی‌توانند آن را ترک کنند. آن‌ها ابتدا باید از طریق روش‌هایی بتوانند این کشور متخاصم را ترک کرده و سپس به میهن خود بازگردند. شما می‌توانید اکتشافات ماجراجویانه‌ای در بازی داشته باشید و سپس روایت و نبردهای سختی را در ادامه دنبال کنید. شخصیت‌های بازی عجیب و غریب هستند و از جمله‌ی آن‌ها می‌توانیم به اولیجا، بانویی اشاره کنیم که با گذشت زمان، خود را ملزم به یافتن فارادی و افرادش می‌بیند. او با الهام از قصه‌هایی از مورد این کشتی شنیده است، ماجراجویی خود را شروع کرده و داستان مواجهه با ناشناخته‌ها را در این کشتی رقم خواهد زد. او مشکلات زیادی را در این راه تجربه می‌کند و قرار است که همه چیز به دست وی حل شود.

در بازی Olija موسیقی متن زیبایی را خواهیم شنید که با الهام از فلامنکو، لو-فی و موسیقی سنتی ژاپن نواختخ شده است. شخصیت‌های کنجکاوی در بازی وجود دارد و معماهای بیشتری در ادامه انتظار شما را می‌کشد. گرافیک بازی مانند یک فیلم سینمایی جذاب است و فارغ از گیم‌پلی، به خاطر این گرافیک و طراحی انیمیشنی ناب، بازی را ا انتها تجربه خواهید کرد. شخصیت اصلی بازی مهارت‌های بسیار بالایی دارد و می‌تواند هر دشمن کوچک و بزرگی را از سر راه بردارد. او از ته ناامیدی نبردهای خود را شروع کرده و اجازه نمی‌دهد که دشمن بلایی بر سرش بیاورد. طبیعت هم با وی سر جنگ دارد و او قرار است که نبردی با سرنوشت خود داشته باشد. کشور متخاصم از هر راهی برای کشتن وی استفاده می‌کند و گویا بازگشت به میهن به همین سادگی‌ها رخ نخواهد داد. شما باید سریع بوده و اجازه ندهید که حملات سریع و غافلگیرانه دشمن شما را از پا دربیاورد.





منبع | دانلودها


دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
دسته‌بندی