با رسیدن تیری بلوره Thierry Bollore و شروع به کار وی از پاییز سال گذشته، سفری جدید برای جاگوار لندرور آغاز شده است. این دو برند در هم ادغام شده انگلیسی که صاحبش در حال حاضر تاتاموتورز هندوستان است، می خواهد محصولاتی طراحی و تولید کند که در طبقه بندی ممتاز [پرمیوم] به حساب می آیند و قرار است برقی، کارآمد، لاکچری و قابل اعتماد باشند. تا به حال هم گام هایی در این جهت برداشته است اما هنوز مسائل حل نشده وجود دارد که باید در اولویت قرار گیرند.
بلوره در مصاحبه قبلی خود اذعان کرده که جگوار لندرور -که به JLR هم می شناسند- با مشکلات و معضلاتی رو به رو است که مهمترین آن خدشه به اعتماد و قابلیت اطمینان آن است، این موضوعی است که تقریباً همه آنان که با صنعت آشنا هستند، می دانند. در آخرین گپ و گفت و گوی مدیر عامل جدید این خودروساز انگلیسی با اتوکار Autocar نشانه هایی از پیشرفت هم مشاهده می شود که حاصل برنامه جدید این کمپانی تحت عنوان «برنامه بازسازی تصویر» Reimagine plan است.
بلوره در این باره می گوید: «اولین برنامه ما که برنامه دگردیسی است، ستون اول برنامه بازسازی تصویر است. تا به حال نتایج به دست آمده قابل قبول نبوده است اما ما میدانیم که چه طور این اشکال را برطرف کنیم. دانش یا علم خاصی نمی خواهد فقط به پشتکار و سخت کوشی نیاز دارد. نتایج سال 2021 نسبت به سال 2020 به خاطر اجرای برنامه بهتر شده است. اما کارهای زیادی پیش رو است.» به گفته ی بلوره، هزینه های وارانتی برای مدل های 2021 به یک سوم کاهش پیدا کرده است و یکی از اعضای هیئت مدیره به طور مستقیم مسئول رضایت مشتری شده و باید مستقیم به مدیر عامل این شرکت گزارش دهد. اما موضوع مهمتر این است که به قول بلوره «بهبود فرایندها برای بهبود کیفیت باید از مرحله طراحی شروع شود.»
نظرسنجی های اخیر نشان می دهد که جگوار لندرور پایین امتیاز را در بین خودروسازان از لحاظ کیفیت و قابلیت اطمینان به دست آورده است. به دلیل همین تصویر مخدوش، سالانه 100 هزار دستگاه به فروش این خودروساز لطمه وارد می شود.
دیدگاهها
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.