آپدیت جدید Marvel’s Spider Man Miles Morales بازتاب‌ها را بهتر می‌کند

آپدیت جدید Marvel’s Spider Man Miles Morales بازتاب‌ها را بهتر می‌کند

با آپدیت جدید Marvel’s Spider Man Miles Morales، بازتاب‌ها پیشرفت کرده و به صورت کلی عملکرد Ray-Tracing بهتر شده است.

تقریبا نزدیک به هشت ماه از عرضه بازی Marvel’s Spider Man Miles Morales می‌گذرد. این‌طور که به نظر می‌رسد، استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) قصد ندارد که پشتیبانی از این بازی را متوقف کند. اخیرا آپدیت ورژن ۱.۱۰ برای پلی استیشن ۵ عرضه شده است. این آپدیت عملکرد بازی را بهبود بخشیده و باثبات‌تر نموده است. در همین حین، بازتاب‌هایی که در حالت RT Performance مورد رهگیری پرتو قرار گرفتند یا Ray-Traced شدند، پیشرفت کرده‌‌اند. حالت RT Performance که بعد از عرضه بازی به آن اضافه شد، به مخاطبان اجازه می‌دهد که با فریم‌ریت ۶۰، قابلیت Ray-Tracing را فعال کنند.

در کنار این تغییرات، Motion Blur یا تاری حرکتِ عابران پیاده در این آپدیت جدید Marvel’s Spider Man Miles Morales هم بهبود یافته است. به غیر از تغییراتی که ذکر شد، این آپدیت محتوای دیگری برای ارائه نداشت. با این حال سونی و اینسامنیاک به دلیل موفقیت فوق‌العاده این بازی، به خوبی از آن پشتیبانی می‌کنند. طبق گزارش NPD در ماه آوریل، تا سال قبل نزدیک به ۴/۱ میلیون نسخه فروش داشته و پرفروش‌ترین عنوان سونی در دوازده ماه گذشته به شمار می‌رود. در طول این مدت، بازی The Last of Us Part II و Ghost of Tsushima را هم کنار زده و فروش بیشتری را تجربه کرد.

بازی Spider Man Miles Morales برای پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ در دسترس قرار دارد. هم‌چنین سونی ریمستری از بازی Marvel’s Spider Man هم در نسخه Ultimate بازی Marvel’s Spider Man Miles Morales قرار داده است.


منبع: دنیای بازی


دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
دسته‌بندی