Xbox Cloud Gaming برای تمامی کاربران Game Pass Ultimate دردسترس قرار گرفت

Xbox Cloud Gaming برای تمامی کاربران Game Pass Ultimate دردسترس قرار گرفت

ایکس باکس به تازگی تایید کرد که سرویس Xbox Cloud Gaming اکنون در ۲۲ کشور بر روی کنسول، ویندوز و سیستم عامل اندروید کاربران Game Pass Ultimate دردسترس است.

پیش از این سرویس در مرحله بتا قرار داشت و حال به نسخه نهایی رسید. همچنین تایید شد در حال حاضر به جای سرورهای ایکس باکس وان اس از ایکس باکس سری ایکس بهره می‌برد. Catherine Gluckstein سخنگو ایکس باکس گیمینگ در گفتگو با Xbox Wire اعلام کرده که بازیکنان با پیشرفتی در فریم و وضوح رو به رو هستند.

این خبر به دنبال گزارشی مبنی بر اینکه برخی بازی‌ها مانند Rainbow Six Siege در Xbox Cloud Gaming گزینه‌های پیشرفته‌ای دارند، منتشر شد. به گفته مایکروسافت بازی‌ها روی این سرویس سرعت بارگذاری بیشتری خواهد داشت و فریم ریت در کنار کیفیت تصویر بالاتر است.

از آنجایی که مشتریان سرویس‌های Azure مایکروسافت بسیار زیاد شدند، عجیب نیست که بخش ایکس باکس این کمپانی ردموندی نیز گرایش به سرویس ابری پیدا کرده است.


منبع: دنیای بازی


دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
دسته‌بندی