باگ درب قاتل بازی Call of Duty Warzone برطرف شد

باگ درب قاتل بازی Call of Duty Warzone برطرف شد

بازی‌بازانی که در بازی Call of Duty:Warzone تمایل داشتند در معدن نمک Verdansk فرود بیایند، دیگر نیازی نیست نگران باگی باشند که دری در این محل باعث کشته شدن بسیاری از بازی‌بازان شده است.

برای بسیاری از بازی‌بازان و طرفداران این عنوان وجود چنین دربی که عملا یک باگ در بازی به حساب می‌آید، بسیار ناامید کننده بوده است. در حال حاضر بسیاری از بازی‌بازان این عنوان که قصد شرکت در مسابقات این عنوان را دارند بابت این موضوع نگران بودند. خوشبختانه، این درب جانی دیگر نمی‌تواند قربانی دیگری را در کام خود بکشد!

به نظر می‌رسد این مشکل بالاخره توسط سازندگان بازی برطرف شده است. در جدیدترین به‌روزرسانی این عنوان مشکل درب قاتل نیز برطرف شده است. برای بازی‌بازانی که قبلا با این باگ مواجه شده بودند و دیگر تمایلی به رفتن به سمت معدن نمک نداشتند، دیگر نگرانی‌ای وجود ندارد و می‌توانند به راحتی در آن محل حضور داشته باشند. باید دید آیا در آینده باز هم شاهد چنین مسائل مشابهی در این بازی خواهیم بود یا نه. امکان وجود چنین مشکلی هنوز به طور کامل قابل رد کردن نیست و باید منتظر ماند و دید که آیا در آینده نیز چنین مواردی مشاهده خواهد شد یا نه.


منبع: گیمفا


دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
دسته‌بندی