بازی Gran Turismo 7 برای PS4 منتشر می‌شود

بازی Gran Turismo 7 برای PS4 منتشر می‌شود

رئیس استودیوهای پلی استیشن در تازه‌ترین اظهار نظر خود خبر از عرضه بازی Gran Turismo 7 برای PS4 داد. این عنوان پیشتر قرار بود به عنوان یکی از عناوین هنگام عرضه PS5، به صورت انحصاری برای این کنسول منتشر شود.

آقای Hermen Hulst، اخیرا در جلسه پرسش و پاسخی که در وبسایت رسمی پلی استیشن برگزار کرده‌است، به بخشی از مهم‌ترین سوالاتی که مخاطبان سونی و اصحاب رسانه درباره آینده کنسول PS5 و سیاست گذاری‌های سونی داشته‌اند، پاسخ داد. وی ضمن اعلام خبر تاخیر در مزان عرضه دنباله بازی God of War 2018 و موکول شدن زمان انتشار به اواخر سوال ۲۰۲۲ میلادی، توضیحاتی درباره Gran Turismo 7، پروژه جدید استودیو Polyphony Digital نیز ارائه کرد. به گفته ایشان تا زمانی که پروژه ساخت یک بازی به نحوی باشد که عرضه آن برای کنسول PS4 در کنار کنسول PS5 منطقی باشد، بی‌شک سونی اقدام به چنین کاری خواهد کرد:

اگر بتوان با توجه به شرایط توسعه یک بازی و ویژگی‌های آن،مثل بازی‌های نسخه جدید Horizon Forbidden West ،God of War و Gran Turismo 7، بازی را برای کنسول PS4 عرضه کرد، ما قطعا شرایط لازم برای تحقق آن را بررسی می‌کنیم. در این صورت اگر مخاطبی بخواهد نسخه PS4 بازی را تجربه کند، در انتخاب مختار است و چنانچه بخواهد بازی را روی کنسول PS5 داشته باشد، آن انتخاب نیز ممکن است.

لازم به ذکر است بر خلاف نسخه جدید God of War و Horizon Forbidden West، در ابتدا صحبتی از عرضه بازی Gran Turismo 7 برای PS4 نبود و این بازی قرار بود به عنوان یکی از عناوین هنگام عرضه کنسول PS5، به صورت انحصاری برای این کنسول عرضه شود.


منبع: دنیای بازی


دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
دسته‌بندی