دانلود بازی Snowtopia Ski Resort Tycoon 0.13.11 برای کامپیوتر – نسخه GOG

دانلود بازی Snowtopia Ski Resort Tycoon 0.13.11 برای کامپیوتر – نسخه GOG

در بازی Snowtopia Ski Resort Tycoon قرار است که پیست اسکی ایده‌آل خود را بسازید تا اسکی بازان حرفه‌ای بتوانند تا پایین کوه اسکی کرده و لبخند بر لب داشته باشید. شما هنگام طراحی پیست، باید بتوانید امکانات ضروری را در آن قرار داده و کمک کنید که تجربه‌ی اسکی بازان هرچه بیشتر به سمت رضایت پیش رود. می‌توانید یک بالابر بسازید تا آن‌ها دردسر کمتری برای تجربه‌ی اسکی‌های مجدد خود داشته باشید. می‌توانید از استراحت‌ گاه‌هایی نیز در پایین یا بالای کوه استفاده کرده و زندگی را در این پیست زیباتر کنید.

شما می‌توانید پیست‌های خود را با برنامه‌ریزی بیشتری همراه کرده و اجازه ندهید که به دلیل تجمع بیشتر اسکی بازان، مشکلاتی برای آن ایجاد شود. کافی است که روی ابزارهای ساده خود تمرکز کرده و از آن‌ها برای ساخت بهترین پایگاه‌ها استفاده کنید. شما می‌توانید مسیرهای پیاده‌روی ساخته و توانایی هر اسکی‌باز را در آن بالا ببرید. ۱۱ نوع بالابر می‌توانید ساخته و گزینه‌های لوکس‌تری را نیز امتحان کنید که البته برحسب ارتفاع پیست متغیر خواهد بود.

در بازی Snowtopia Ski Resort Tycoon می‌توانید از آسانسورهایی نیز استفاده کنید که ۱۲ نفره هستند و می‌توانند یک تله کابین سریع‌تری باشند. این سرعت کمک می‌کنند که رضایت بیشتری برای اسکی بازان فراهم شود. اگر دامنه کوه برای اسکی دشوار است، می‌توانید این شرایط را تغییر داده و از صندلی‌های دونفره استفاده کنید. البته باید مراقب خطرات این زمینه نیز باشید. خوشبختانه، بازی همواره شما را در مسیر پیشرفت قرار خواهد داد و می‌توانید گزینه‌های جدیدی برای آزمایش داشته باشید. می‌توانید از بلندترین قله‌ها استفاده کرده و در کمترین زمان امکان اسکی روی آن‌ها را فراهم کنید. برنامه‌ریزی، ساخت، پیشرفت و غیره، تمام المان‌هایی است که برای لذت بردن از چنین تجربه‌ای در بازی کافی خواهد بود. اگر عاشق بازی‌های شبیه ساز و مدیریتی هستید، یقینا این بازی در فصل سرما می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.



حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 (SP1+)/8.1/10 64bit

Processor: Intel i5-2300/AMD FX-4300

Memory: 4 GB RAM

Graphics: nVidia GTX 560 (2GB)/AMD Radeon 7850 (2GB)

DirectX: Version 11

Storage: 1 GB available space

Sound Card: Any

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 (SP1+)/8.1/10 64bit

Processor: Intel i7-4770/AMD FX-8350

Memory: 4 GB RAM

Graphics: nVidia GTX 980 (4GB)/AMD R9 380 (4GB)





منبع | دانلودها


دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
دسته‌بندی