بازی Medium برای PS5 رده بندی سنی شد

بازی Medium برای PS5 رده بندی سنی شد

یکی از عناوین انحصاری کنسول Xbox Series X/S، بازی Medium برای PS5 توسط موسسه ESRB رده بندی سنی شد و ظاهرا این عنوان برای کنسول نسل نهم سونی نیز منتشر خواهد شد.

جدیدترین محصول استودیو Bloober Team، بازی The Medium بهمن ماه سال گذشته برای کنسول‌های نسل نهم مایکروسافت و ویندوز منتشر شد. با توجه به سابقه درخشان استودیو سازنده درخلق بازی‌های وحشت روان شناختی، پس از معرفی این بازی، به سرعت به یکی از بازی‌های مورد انتظار طرفداران ژانر مذکور تبدیل شد و نمایش‌های خیره کننده بازی نیز به فراگیری بازی کمک بسزایی کردند. منتقدان نیز نسبتا نظرات مثبتی نسبت به بازی داشتند و مخاطبان مایکروسافت نیز از بازی استقبال بسیاری خوبی کردند.

اخیرا موسسه ESRB اقدام به رده بندی بازی Medium برای PS5 کرده‌است. قرارداد مایکروسافت با استودیو حفظ انحصار بازی به مدت شش ماه بود که این قرار داد در آخر ماه جولای سال جاری به پایان می‌رسد. بخش اضلی از گیم‌پلی این بازی متمرکز روی پیش رود در دو فرم فیزیکی و روحی به صورت هم زمان بود و به خوبی می‌توانست نشان دهنده قدرت SSD کنسول‌های نسل نهم مایکروسافت باشد. ظاهرا با گذشت چند ماه از عرضه بازی، مایکروسافت چندان به حفظ انحصار آن اهمیت نداده و قرارداد را تمدید نکرده‌است. دور از ذهن است این بازی برای PS4 عرضه شود چرا که گیم‌پلی بازی قدرت سخت افزاری بالایی را می‌طلبد. هنوز مشخص نیست آیا با پایان قرارداد، Medium از لیست بازی‌های گیم پس نیز خارج خواهد شد یا خیر.


منبع: دنیای بازی


دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
دسته‌بندی