عرضه‌ی خودروی تسلا مدل S پلید با تاخیر مواجه شد

عرضه‌ی خودروی تسلا مدل S پلید با تاخیر مواجه شد

ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا، در روز گذشته اعلام کرد که عرضه‌ی خودروی تسلا مدل S پلید (Plaid) به تاریخ ۱۰ ژوئن (۲۰ خرداد) موکول شد. هدف از این تاخیر ایجاد تغییراتی کوچک در خودرو اعلام شده است.

ایلان ماسک که مدیرعامل شرکت اسپیس ایکس نیز می‌باشد، این خودرو را به فضاپیمایی غیرقابل توصیف تشبیه کرده است. تسلا از سال ۲۰۱۹ در حال تولید خودروی مدل S پلید بوده و قرار بود که این خودرو در تاریخ ۳ ژوئن (۱۳ خرداد) روانه‌ی بازار شود.

تسلا در سپتامبر گذشته (شهریور) از خودروی مدل S پلید در جریان مراسم Battery Day رونمایی کرد. به گفته‌ی ایلان ماسک این خودرو شتاب ۰ تا ۶۰ مایل را در کمتر از ۲ ثانیه پر کرده و حداکثر سرعت آن ۲۰۰ مایل بر ساعت خواهد بود. براساس اطلاعات منتشرشده در وب‌سایت تسلا، خودروی مدل S پلید با هر بار شارژ مسافتی بین ۳۹۰ تا ۴۱۲ مایل را طی کرده و خودروی پلید پلاس نیز با یک‌بار شارژ توانایی پیمایش ۵۲۰ مایل را خواهد داشت. این دو خودرو به ترتیب به قیمت ۱۱۹٫۹۹۰ دلار و ۱۴۹٫۹۹۰ دلار به فروش خواهند رسید.


منبع: تکفارس


دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
دسته‌بندی