دانلود بازی We Need To Go Deeper The Atomique برای کامپیوتر

دانلود بازی We Need To Go Deeper The Atomique برای کامپیوتر



با We Need To Go Deeper می توانید به همراه دوستان خود وارد نبردی عظیم شوید و یک زیردریایی بزرگ را با الهام از دنیای زیردریایی نابود کنید. بازی را می توانید از دو نفر تا چهار نفر تجربه کنید و با دوستان یا افراد حاضر در سرورهای بازی در ارتباط باشید. شما باید کنترل و تعمیر زیردریایی خود را برعهده بگیرید و سفری به عمیق ترین جای دریا داشته باشید. کاوش شما در جهان بی نهایت بزای قرار دارد و قرار است که تمدن های بسیاری را مشاهده کنید. بیوسیستم بازی کاملا اتفاقی ایجاد می شود و سفر شما را دچار شگفتی های بسیاری می کند. می توانید از ابزارهای بسیاری استفاده کنید و طیف گسترده ای از نیروها را نیز داشته باشید. شما امکان انتخاب از بین لباس ها را هم دارید و شکل ظاهری متنوعی را در کنار دیگر بازیکنان خواهید داشت.

بازی We Need To Go Deeper شامل یک سیستم پویا و البته دشوار است که مهارت یافتن در آن را دشوارتر می کند و باید قدرت تعامل خود را در بازی بالا ببرید. این قدرت تعامل بسته به تیم شما دارد و هرچه قدر که لول بالاتری داشته باشید، بازیکنان قدرتمندتر در کنار شما حضور خواهند داشت. ماجراجویی های شما کاملا شخصی است و گویا داستان خودتان را در بازی روایت می کنید. شخصیت های متنوع و البته عجیبی را در بازی می بینیم که صحنه هایی با آدرنالین بالا را ایجاد می کنند. فضای فان در بازی بیش از همه به چشم می خورد و می توانید لحظاتی خاطره انگیز را با دوستان خود ایجاد کنید. شب هنگام بازی ترسناک تر است و باید از اشیایی که عجیب به نظر می رسند دوری کنید، چرا که ممکن است هیولایی عظیم پشت آن پنهان شده باشد. پس سعی کنید که درست سنگرگیری کنید و وضعیت خود را مدام به تیم گزارش دهید. با ریست دانلود همراه باشید.



حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista or Later

Processor: Intel® Core™ i5-2450M Processor (3M Cache, up to 3.10 GHz) or Better

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Intel(R) HD Graphics 3000 or better

DirectX: Version 9.0c

Storage: 1400 MB available space







منبع | دانلودها


دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
دسته‌بندی