دانلود بازی Fortnite v16.10 – Chapter 2 Season 6 برای کامپیوتر

دانلود بازی Fortnite v16.10 – Chapter 2 Season 6 برای کامپیوتر



چپتر دوم بازی فورتنایت با شور و هیجان زیاد بالاخره توسط اپیک گیمز منتشر شد! این نسخه آپدیت شده تا سی و یکم مارس ۲۰۲۱ – یازدهم فروردین ۱۴۰۰ می باشد و با عنوان Fortnite Chapter 2 Season 6 شناخته می شود. بد نیست اشاره‌ای هم به رویداد Zero Crisis Finale داشته باشیم که بازیکنان یک مرحله تک‌نفره را ازطریق Agent Jones تجربه خواهند کرد. این مرحله دقیقا پس از انتشار فصل ششم در دسترس قرار می‌گیرد و پس از کامل کردن آن، بازیکنان وارد فصل ششم فورتنایت چپتر ۲ می‌شوند.

فصل ششم Fortnite Chapter 2 در تاریخ ۲۶ اسفند (مصادف با ۱۶ مارس) آغاز شده و خط داستانی Zero Crisis را به پایان می‌رساند؛ پایانی که تغییرات غیرقابل‌انکاری را در جهان بازی به وجود خواهد آورد. شرکت آمریکایی در ادامه‌ی مطلب خود نوشت پایان‌بندی Zero Crisis در قالب یک محتوای تکنفره به فورتنایت اضافه شده و نیازی به تشکیل جوخه‌ی سه نفره نخواهد بود. در ضمن، اپیک گیمز تاکید داشت محتوای تکنفره در طول فصل در دسترس خواهد بود تا آن دسته از کاربرانی که نمی‌توانند همزمان با آغاز فصل جدید پای فورتنایت بنشینند، فرصت تجربه‌ی محتوای تکنفره را از دست ندهند.



حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU: Core i3 2.4 Ghz
CPU SPEED: Info
RAM: 4 GB
OS: Windows 7/8/10 64-bit
VIDEO CARD: Intel HD 4000

سیستم پیشنهادی:

Nvidia GTX 660 or AMD Radeon HD 7870 equivalent DX11 GPU
2 GB VRAM
Core i5 2.8 Ghz
8 GB RAM
Windows 7/8/10 64-bit





منبع | دانلودها


دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
دسته‌بندی