دانلود نرم افزار اسکچاپ – SketchUp Pro 2021 v21.0.339 + Portable

دانلود نرم افزار اسکچاپ – SketchUp Pro 2021 v21.0.339 + Portable

Sketchup Pro خلاقانه ترین راه برای طراحی، مستند سازی و ارتباط با ایده های شما به صورت ۳بعدی می باشد. صدها هزار نفر از حرفه ای ها در زمینه های معماری، شهرسازی، مهندسی، طراحی داخلی، نورپردازی، معماری طبیعت، طراحی آشپزخانه و حمام، طراحی بازی های رایانه ای، فیلم و صحنه، چوب کاری، و بسیاری از زمینه های دیگر از نرم افزار Sketchup Pro همیشه استفاده کرده اند. این نرم افزار در مقابل نرم افزار گران و پیچیده CAD به مقابله برخواسته است.

شما با این نرم افزار می توانید به طراحی، ویرایش، اندازه گیری، چرخش و مقیاس بندی فضای طراحی خود بپردازید، تکسچرهای از قبل آماده شده را به مدل های خود اضافه کنید و یا تکسچرهای جدیدی طراحی نمایید، مکان های دوربین های فیلم برداری خود را شبیه سازی کنید، تصاویر ۲بعدی خود را وارد نرم افزار نمایید و یا از مدل طراحی شده ی خود یک تصویر ۲بعدی ذخیره سازی نمایید، به راه رفتن در مدل طراحی شده ی خود بپردازید.

دانلود-نرم-افزار-Sketch-Up-pro

در نرم افزار SketchUp می توانید مدل های خود را از دوبعدی به سه بعدی تبدیل کنید، علامت تجاری را بر روی ماکت های ساخته شده خود قرار دهید، دسترسی به اطلاعات کامل مدل های سه بعدی نرم افزار Google Earth داشته باشید، انیمیشن هایی با دیدانسانی به صورت Walkthrough ایجاد کنید و به فرمت های متعددی هم چون TIFF، JPEG، PNG و … خروجی بگیرید. یکی از بهترین امکانات اسکچاپ ، استفاده از لایبراری آنلاین و مجانی ، آبجکت ها و مدل های آماده اسکچاپ به اسم SketchUp 3D Warehouse هست که هر کسی میتواند مدل های شخصی خودش را آپلود یا دانلود (download 3D models) کند. این مدل ها را میتوانید بدون اینکه مجبور باشید اول روی کامپیوتر Save کنید، میتوانید مستقیم آن را وارد فایل گوگل اسکچاپ تان کنید.

اندازه فایل ها، حداکثر تا ۱۰۰ مگابایت هست.این مدل ها را میتوانید غیر از اسکچاپ، به سایر نرم افزارها مانند : اتوکد، رویت و آرشیکد هم وارد و استفاده کنید. مدل‌های نرم افزار اسکچاپ تماما از اتصال خطوط به یکدیگر به عنوان لبه‌های مدل ایجاد می‌شوند. در صورت پیوستن تعداد سه لبه یا بیشتر به یکدیگر یک صفحه یا plan ایجاد می‌شود و به طور خودکار وجه مدل بوجود می‌آید. لبه‌های مورد نظر و نیز وجه ایجاد شده باعث ایجاد مدل سه بعدی می‌شوند.


سیستم مورد نیاز

2+ GHz processor
8+ GB RAM
700MB of available hard-disk space
3D class video card with 1GB of memory or higher and supports hardware acceleration


دانلود


منبع: دانلودها


دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
دسته‌بندی