پیش فروش کنسول دستی Playdate از هفتم مرداد آغاز می‌شود

پیش فروش کنسول دستی Playdate از هفتم مرداد آغاز می‌شود

پس از گذشت بیش از دو سال از رونمایی از کنسول دستی Playdate بالاخره شرکت Panic تاریخ آغاز پیش فروش این کنسول را اعلام کرد و ظاهرا قصد دارد آن را روانه بازار کند. به گفته سازندگان خط تولید کنسول با قدرت در حال فعالیت است و از نظر تامین بازار به مشکل نخواهند خورد.

نزدیک به دو سال پیش شرکت Panic از یک دستگاه غیر متعارف و جالب توجه برای گیمینگ رونمایی کرد. دستگاه مذکور یک کنسول دستی به نام Playdate بود که طراحی ظاهری آن یادآوری دوران کنسول‌های دستی شرکت Atari است. هندل کوچیکی در کنار این کنسول نصب شده غیر متعارف و توجه برانگیز است. اکنون پس از دو سال سکوت کامل خبری و بازاریابی، سازندگان کنسول تاریخ آغاز پیش فروش را مشخص کردند و مخاطبان می‌توانند برای تهیه یا عدم تهیه آن برنامه ریزی و تصمیم گیری کنند.

شرکت Panic روز گذشته از طریق وبسایت رسمی خود و ایمیلی که مشترکین ارسال کرده، اعلام کرد پیش فروش کنسول دستی Playdate از هفتم مرداد ماه سال جاری (۲۹ام جولای ۲۰۲۱) آغاز می‌شود. محموله اولیه این کنسول نسبتا کم تعداد است و در مرحله اول پیش فروش تنها ۲۰ هزار دستگاه فروخته خواهد شد. با تمام این تفاسیر تولید کننده به مخاطبان اطمینان داد مشکل کمبود و تموم شدن موجودی انبار برای Playdate ایجاد نخواهد شد. موضوع ی که نزدیک به یک سال است گریبان سونی و مایکروسافت را پس از عرضه کنسول‌های PS5 و Xbox Series X/S گرفته‌است.

کنسو‌ل‌های فروخته شده در مرحله اول پیش فروش تا پیش از پایان سال میلادی جاری به خریداران تحویل داده خواهد شد و کنسول‎‌های فروخته شده در مراحل بعدی نیز در سه ماه اول سال ۲۰۲۲ تحویل مشتری داده خواهد شد. قیمت این کنسول ۱۸۰ دلار است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وبسایت رسمی فروشنده مراجعه کنید.


منبع: دنیای بازی


دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
دسته‌بندی