دانلود MathWorks MATLAB R2020b + Update 2 – نرم افزار متلب

دانلود MathWorks MATLAB R2020b + Update 2 – نرم افزار متلب

متلب (به انگلیسی: MATLAB) یک نرم افزار قوی جهت دانشجویان و محققین رشته های ریاضی و مهندسی است که اولین نگارش آن در دانشگاه نیومکزیکو و استانفورد در سال ١٩٧٠ در جهت حل مسائل تئوری ماتریسها، جبر خطی و آنالیز عددی بوجود آمد و امروزه صدها هزار کاربر دانشگاهی، آکادمیک، صنعتی و … در زمینه های بسیار متنوع مهندسی نظیر ریاضیات پیشرفته، جبر خطی، مخابرات، مهندسی سیستم و … با MATLAB بعنوان یکی از اولین محیط های محاسباتی و تکنیکی که قادر به حل مسائل آنهاست، آشنا می شوند. ریاضیات، زبان مشترک بسیاری از علوم مهندسی است.

برخی از ویژگی های جدید نسخه ۲۰۱۸ نرم افزار متلب:

  • ویرایشگر زنده (Live Editor): اسکریپت هایی بسازید که نه تنها کدهای شما را نشان می دهند، بلکه مثل یک داستان می باشند و می توانید با دیگران به اشتراک بگذارید. نکات نوشتاری که به صورت خودکار همراه شما می باشند و به شما کمک می کنند سرعت برنامه نویس خود را افزایش دهید. هم چنین نتایج و تجسم کدنویسی شما به طور هم زمان با کدها صورت می گیرد.
  • طراح اپلیکیشن (App Designer): این قابلیت به شما اجازه می دهد تا نرم افزارهای حرفه ای را بدون داشتن اطلاعات یک برنامه نویس حرفه ای ایجاد کنید. وجود کامپوننت های بصری به صورت درگ-اند-دراپ برای طراحی لی-اوت نرم افزار خود و استفاده از ویرایشگر ادغام شده در ابزار App Designer به شما اجازه می دهد تا رفتار نرم افزار را به سرعت کدنویسی کنید.
  • تحلیل داده (Data Analysis): وقت خود را برای تحلیل داده ها تلف نکنید. تنها کافیست که داده را داشته باشید! از ابزارها و توابع جدید نرم افزار MATLAB استفاده کنید تا بتوانید داده خود را وارد کرده، مرتب کنید، فیلترها را اعمال کرده و دسته بندی داده را انجام دهید. سپس با سرعت بیشتری به تحلیل داده ها بپردازید.

سیستم مورد نیاز

OS: Windows XP SP3/Vista SP2/7 SP1/8/8.1/10

Processors: Any Intel or AMD x86-64 processor

HDD: 2 GB for MATLAB only, 4–6 GB for a typical

RAM: 2GB, With Simulink, 4 GB is recommended

Graphics: No specific graphics card is required., Hardware accelerated graphics card supporting OpenGL 3.3 with 1GB GPU memory is recommended.




دانلود و راهنمای نصب



منبع: دانلودها


دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
دسته‌بندی