اطلاعات تازه‌ای از بازی Forza Horizon 5 منتشر شد

اطلاعات تازه‌ای از بازی Forza Horizon 5 منتشر شد

استودیو پلی گراند گیمز اخیرا در وبسایت رسمی مجموعه فورتزا، اقدام به انتشار مجموعه‌ای از اطلاعات درباره بخش‌های مختلفی از گیم‌پلی و جهان بازی Forza Horizon 5 کرده‌است.

استودیو پلی گران گیمز، سازنده مجموعه فورتزا هورایزن اخیرا و در جدیدترین قسمت استریم ویدیویی خود، اطلاعات تازه‌ای درباره جهان بازی و بخش‌های مختلف گیم‌پلی Forza Horizon 5 را با طرفداران به اشتراک گذاشته‌است. به طور کلی تیم سازنده بازی تا کنون برخلاف رسم حال جاضر دنیای گیم، بسیار سخاوتمندانه اطلاعات و جزئیات مختلفی از محصول خود را با مخاطبان به اشتراک گذاشته‌اند و قسمت دوم مجموعه ویدیوهای Forza Horizon 5: Let’s Go نیز از این قاعده مستثنا نیست.

سازندگان وود ماشین‌ها با سقف‌های متحرک یا convertible را تایید کرده‌اند و مخاطبان می‌توانند با این ماشین‌ها در سطح کشور مکزیک به گشت و گذار بپردازند که به گفته سازندگان با سقف باز و بسته تجربه جدیدی خواهد بود. موردی بعدی وجود مسابقات drag race است که امکان تجربه آن با انواع مختلف ماشین‌های موجود در بازی برای مخاطبان فراهم است. اکو سیستم جهان بازی فورتزا هورایزن ۵ از تمامی نسخه‌های پیشین مجموعه پیچیده‌تر و زنده‌تر است و وجود حیواناتی همچون فلامینگو، الاغ و بز در جهان بازی تایید شده‌است.

به طور کلی محصول جدید Playground Games از همه نظر بسیار امیدوارکننده به نظر می‌رسد و توقعات از این بازی به شدت بالا است. Forza Horizon 5 رو سه شنبه ۱۸ام آبان ماه سال جاری (نهم نوامبر ۲۰۲۱) برای پلتفرم‌های Xbox One ،Xbox Series X/S و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.


منبع: دنیای بازی


دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
دسته‌بندی