اتومبیل جدید بنتلی، «کارآمدترین» خودروی این شرکت خواهد بود

اتومبیل جدید بنتلی، «کارآمدترین» خودروی این شرکت خواهد بود

شرکت خودروسازی لوکس بنتلی (Bentley) جزئیات جدیدی مربوط به سدان هیبریدی خود یعنی Flying Spur Hybrid، که دومین بنتلی هیبریدی محسوب می‌شود، ارائه کرد و این اتومبیل را «کارآمدترین خودروی بنتلی تاکنون» نامید.

به گفته‌ی شرکت بنتلی، شما تنها با استفاده از موتور الکتریکی این خودرو، قادر خواهید بود با سرعت ۴۰ کیلومتر (یا کمی کم‌تر از ۲۵ مایل) رانندگی کنید. طبق گفته‌ی بنتلی، Flying Spur Hybrid قادر خواهد بود در ۴٫۱ ثانیه از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

شاید این سرعت کندتر از آنچه که شرکت تسلا برای مدل اس پلید (Model S Plaid) ادعا نموده (۰ تا ۱۰۰ در ۱٫۹۹ ثانیه) باشد، اما هم‌چنان نتیجه‌ای شاهکار و خارق‌العاده است که هر خودروسازی از پس آن برنمی‌آید. بنتلی هم‌چنین می‌گوید این خودرو در مجموع ۵۳۶ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. می‌توانید مشخصات کامل Flying Spur Hybrid را در بیانیه‌ی مطبوعاتی بنتلی و یا وب‌سایت این شرکت انگلیسی بررسی نمایید.


منبع: تکفارس


دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
دسته‌بندی