ساخت بازی Assassin’s Creed Infinity توسط یوبیسافت تأیید شد

ساخت بازی Assassin’s Creed Infinity توسط یوبیسافت تأیید شد

بازی Assassin’s Creed Infinity که یک عنوان سرویس محور است توسط استودیوهای Quebec و Montreal یوبیسافت درحال توسعه است.

درست در پی گزارش جیسون شرایر از بلومبرگ در مورد پروژه معرفی نشده مربوط به سری Assassin’s Creed، یوبیسافت با انتشار پستی در وب‌سایت رسمی خود، این جزئیات را رسماً تأیید کرد. این پروژه که در حال حاضر با نام رمز Assassin’s Creed Infinity در حال توسعه است، یک عنوان لایو سرویس آنلاین است.

یوبیسافت در این پست نوشت: «ما قصد داشتیم که برخی از جزئیات اساسی را در مورد ذهن با استعداد و خلاق افراد استودیوهای Ubisoft Montreal و Ubisoft Quebec که درحال حاضر با همکاری یکدیگر آینده کلی Assassin’s Creed را هدایت، تکامل و تعریف می‌کنند، به اشتراک بگذاریم. آن‌ها اکنون در مراحل اولیه توسعه یک پروژه مهم با اسم رمز Assassin’s Creed Infinity هستند.»

این پروژه توسط تیم های Ubisoft’s Quebec و Montreal در حال توسعه است که در سال‌های اخیر وظیفه ساخت نسخه‌های متفاوت سری Assassin’s Creed را برعهده داشتند. نسخه‌های Unity، Origins و Valhalla توسط یوبیسافت مونترال توسعه یافتند، در حالی که نسخه‌های Syndicate و Odyssey توسط Ubisoft Quebec ساخته شدند. تیم توسعه‌دهنده بازی Assassin’s Creed Infinity شامل ترکیب افراد با استعداد این دو شرکت است‌. دو استودیو مذکور نه تنها وظیفه رهبری این پروژه را برعهده دارند، بلکه بعنوان ناظر اصلی برای کل مجموعه نیز منتصب شده‌اند.

مارک الکسیس کوته از Ubisoft Quebec، که کارگردان خلاق بازی Assassin’s Creed Syndicate بود و همچنین در توسعه نسخه‌های Brotherhood و Odyssey نیز مشارکت داشت، این «ساختار مشترک استودیویی و جدید» را رهبری می‌کند. آقای Étienne Allonier از استودیو مونترال نیز به او پیوست که به مدت ده سال مدیر برند این مجموعه بوده است. در همین حال، جولین لافریر از یوبیسافت مونترال، که از زمان عرضه اولین قسمت در سال ۲۰۰۷ در حال کار روی این مجموعه است، به عنوان تهیه‌کننده ارشد پروژه معرفی شده است.

جاناتان دومونت و کلینت هاکینگ از Quebec و مونترال به عنوان رهبران خلاق پروژه نام‌گذاری شده‌اند. البته دومونت، سابقه کار روی این مجموعه را در قامت مدیر جهانی برای نسخه Syndicate و کارگردان خلاق نسخه Odyssey داشته است. در همین حال، هاکینگ به عنوان کارگردان خلاق بازی‌هایی مانند Far Cry 2 ، Splinter Cell: Chaos Theory و Watch Dogs: Legion فعالیت کرده است.

شرکت Ubisoft همچنین گفت که رویکرد جدید «خدمات زنده» به پیشرفت این مجموعه کمک می‌کند تا به صورت یکپارچه و با همکاری بیشتری تکامل یابد. رویکرد cross-studio نیز امکان نمایش و تنوع بهتر در مجموعه و توسعه آن را فراهم می‌کند.

هنوز هیچ اطلاعاتی درباره این که این بازی Assassin’s Creed Infinity برای چه پلتفرم‌هایی منتشر می‌شود یا چه زمانی در دسترس قرار می‌گیرد، وجود ندارد. با این حال، با توجه به اینکه این پروژه هم‌اکنون در مراحل اولیه توسعه است، نباید انتظار اطلاعات بیشتری را در آینده‌ای نزدیک داشت. در همین حال، در سال ۲۰۲۲ قرار است DLC و به‌روزرسانی‌های بیشتری برای بازی Assassin’s Creed Valhalla منتشر شود.


منبع: دنیای بازی


دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
دسته‌بندی